M 262

Zdravím kolegové,začínám na novém projektu,koupil jsem pojezd od Pavla Gulicha mé srdcové mašiny.Pojezd je z leptaného plechu,motor mashima,kola RP 25,prostě klasika.

Toto je celý pojezd v rozloženém stavu.Paráda,líbí se mě.Tak jsem se pustil do vlastní stavby.Oproti pojezdu rosničky už jsou tady lisované šneky na osičkách,půl práce ušetřené,jediné lisování je teda montáž šnekového kola na osku,to celé třikrát.


Toto je stav před nalisováním,po nasazení osky a nalisované kolo na hřídeli.Jednoduchý přípravek na lisování už je v hlavě a po jeho výrobě bude dodán výrobci pojezdů na odskoušení.Na toto lisování jsem použil prototyp přípravku na lisování šneků,jenom jsem musel prodloužit jeho chod podložkou.Na posledním obrázku jsou díly nápravové převodovky a pojezdu,chtěl bych ho tento víkend sletovat.

A pokračujeme dál,vletoval jsem do převodovky držáky odpružení,

stav před vyřezáním vnitřního přebytečného dílu,


a po vyřezání,je viděi i naletované pouzdro šneku,tady další obrázek


a z druhé strany


dál je vlastní pájení celého podvozku


ohýbání držáků drátu odpružení na kapse převodovky


pozor při pájení v ohybech leptu,lept se svírá a zužuje prostor pro skříň převodovky,

toto je stav před očištěním a opilováním podvozku,následuje pájení spřáhla

takže pokračování ve stavbě,už mám naohýbaný hlavní rám,zkomlpetovaný podvozek A i B,na podvozku A ještě nemám osazené kola,čekám na vyfrézování přípravku na lisování kol,který se pokouším zkonstruovat.Měl by ulehčit práci při vlastní montíáži kol a pokud to klapne na 100%,tak zaručí i vnitřní vzdálenost dvoukolí 14,3mm.Držte palce...
Tady jsou fotky hotového podvozku B


a tady pár obrázků ze stavby podvozku A,ten už jsem stříkl i do základní barvy

to je pro dnešek všechno,počkám na přípravek,pak bude další pokračování.

Mlha.